poniedziałek, 30 czerwca 2014

Walka z komarami

Tak naprawdę to nie wiem po co Bóg stworzył komary skoro to takie wredne stworzenia i w sumie nic dobrego nie robią ,a wręcz przeciwnie.
No ale cóż skoro już są ,a rzekome opryski podobno już poczynione i komarów ma nie być ,a są to trzeba szukać innych sposobów na to aby się ich pozbyć.
Jednym z nich może być nietoperz :) Tak właśnie nietoperz i wcale z niego żaden krwiopijca, a raczej komarożerca więc spokojnie możemy go zaprosić do swojego ogrodu :)

W tym celu należy zbudować domek dla nietoperza (można też kupić ,ale wtedy nie ma frajdy z budowania :) )

Jako wzór na domek dla "naszego" nietoperza wybrałam ten model

Dlaczego ten skoro na tej stronie o nietoperzach ( ciekawe informacje )były jeszcze dwa inne -po prostu taki mi się spodobał prosty, nieskomplikowany.
Przyznam miałam zamiar sama go zrobić ,ale Mąż stwierdził ,że lepiej abym miała całe palce do swojego "koralikowania" i zrobił własnoręcznie ten domek.
Niestety poszczególnych etapów nie przedstawię gdyż Mąż nie lubi gdy mu się patrzy na ręce gdy robi więc dzisiaj tylko jedno zdjęcie :(


Reasumując : mam nadzieję ,że nietoperz ( a latają  takowe w naszej okolicy )wprowadzi się do naszej budki  i będzie naszym sprzymierzeńcem w walce z komarami ,bo mam ich już serdecznie dosyć, znaczy się komarów.
Dzięki temu może w końcu będzie można miło spędzić wieczór na tarasie (w końcu po to jest lato).

1 komentarz :

  1. Domek - jak piszesz- jest dla nietoperza, ale ja się w nim z przyjemnością rozgoszczę, żeby mieć dobry widok na Twój Lawendowy Rower. Serdecznie pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń