piątek, 13 czerwca 2014

Różowa perła

Jak już wspomniałam mam syndrom "niespokojnych rąk " :) i dzięki niemu ,a może przez niego zrobiłam taki oto komplet : sweterek na lato i biżuterię do niego.
Komplet nie komplet ,ale się dobrze ze sobą wszystkie elementy komponują.
Sweterek powstał  wg własnego projektu i został zrobiony metodą od góry tzw. contiguous by Susie Myers.
 Wprawdzie miał powstać z pomocą tabelki do przeliczania oczek do tejże metody, który stworzyła Właścicielka tej strony , ale w końcu zrobiłam go według własnych przemyśleń.

Dane techniczne sweterka:
Projekt własny
włóczka BC Garn Silkbloom extra fino 300m / 50 g ( 2 motki )
Rozm 38

I oto co powstało



A teraz czas na "biżu" czyli komplet w cieniowanej tonacji kolorystycznej.







Dane techniczne biżuterii :
Wzór z tej strony po lekkiej mojej modyfikacji
koraliki Toho rozm 8
końcówki w kolorze czarnym

Jeżeli byłby ktoś zainteresowany kompletem ,albo poszczególną jej częścią proszę o wiadomość na maila :)

2 komentarze :