czwartek, 5 listopada 2015

Naszyjnik z kulką

Chciałam nauczyć się robienia kulek szydełkowo -koralikowych ewentualnie metodą peyote beading .
Niestety póki co nie podołałam własnemu wyzwaniu :(.
Jednak bardzo ,ale to bardzo chciałam zrobić wisior w kształcie kulki.
Tak więc metodą prób i błędów (bardziej tych drugich ) w końcu zrobiłam kulkę z oplotem ażurowym.
W sumie w ażurach jestem niezła.
Sporo ich przecież zrobiłam jako serwety na drutach, chusty i szale :)
Za wzór posłużyła mi ażurowa serwetka z koralików, którą nalazłam na tej stronie  .
Kulka miała być zwieńczeniem, taką wisienką na torcie do naszyjnika , który wykonałam w technice
Tubular Herringbone Stitch 
Już kiedyś robiłam podobny naszyjnik ( biały ) i ten też jest na 6 koralików w okrążeniu.
Po ułożeniu na płasko ma ok. 72 cm, a kulka ok 4 cm.
Dodatkowo własnoręcznie wykonałam pudełko dla niego :)










2 komentarze :