sobota, 25 kwietnia 2015

Kolor biały

Kolor biały (czyli barwa biała) - najjaśniejsza z barw, która jest odbierana przez człowieka jako najjaśniejsza w otoczeniu odmiana szarości.
Tak więc ile ludzkich par oczu tyle postrzegań koloru białego- od lekko zażółconej bieli do bieli lekko zaniebieszczonej inaczej mówiąc od bieli ciepłej do chłodnej.
Dlaczego dzisiaj o tym wspominam, otóż ostatnio oprócz zlecenia na złoto-czarny komplet dostałam również na zrobienie "czegoś" na czym mógłby zawisnąć pewien wisior zrobiony z muszli perłowej w srebrnej oprawie.
Zrobiłam więc długi łańcuch z koralików techniką herringbone - czyli jodełką , którego nauczyłam się kiedyś tutaj 
Łańcuch w przekroju jest trójkątem gdyż zrobiłam go na sześć koralików.
Aby dostosować łańcuch kolorystycznie do muszli użyłam dwóch rodzajów koralików w kolorze białym.

A tak wygląda moja praca w komplecie z muszlą :)





A wracając do koloru białego to jeszcze kilka zdjęć z mojego ogrodu - takie tam złapane w obiektywie :) 







2 komentarze :