piątek, 5 czerwca 2015

Carrot

Wraz z wiosną miałam pomysł aby zrobić kilka biżuteryjnych zestawów właśnie w wiosennych kolorach.
Zestawy powstały, ale ciągle coś przeszkadza mi je pokazać.
Czas więc nadrobić zaległości.
Jakiś czas temu pokazywałam ,że nawlekam koraliki w czerwonym kolorze, ale o nim może następnym razem, a tymczasem dzisiaj - Carrot.
Jako zdjęcie wstępne miałam zamiar pokazać moją pomarańczową azalię, ale niestety nie zdążyłam zrobić jej zdjęć przez złą pogodę i kwiaty zdążyły opaść :(
Więc w zastępstwie jako zdjęcie koloru będzie pełnić marchewka :) taka wiosenna prosto ze sklepu gdyż na marchew w moim ogrodzie nie ma co liczyć z powodu braku  miejsca :(



A oto i rzeczony komplet : krótki naszyjnik i bransoletka.

Naszyjnik ma ok. 54 cm długości (mierzonej na płasko ) , a bransoletka ok. 20 cm.
Należą raczej do "cienizn" gdyż mają zaledwie 7 mm w przekroju.
Zrobiłam je z koralików Toho 11/0 w kilku odcieniach pomarańczowgo.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz