środa, 5 listopada 2014

Szmaragd

Szmaragd czyli po łacinie  smaragdus - zielony.  
Tym razem kolor ten będzie w biżuterii, którą ostatnio zrobiłam " płynąc na fali natchnienia" z  wód wokół Seszeli :)
Gdy prezentowałam swój projekt Seszele tam również był naszyjnik. Tym razem jednak nie poszłam na łatwiznę i postanowiłam zmieszać kilka odcieni zielonego ,a następnie nanizać na nitkę i zrobić z tego naszyjnik metodą sznurów szydełkowo-koralikowych. 
Tak bardzo "zapaliłam" się do tego nawlekania koralików ,że zamiast jednego naszyjnika powstały mi dwa (z czego jeden jest podwójny)  :)
Zrobiłam je z koralików Toho w rozm 11/0 

Najpierw powstał ten podwójny na osiem koralików w rzędzie.  



  


A z reszty koralików ,która została zrobiłam jeszcze taki na sześć koralików w rzędzie.





                       I wszystkie razem :)








2 komentarze :

  1. Oba piękne ciekawe kiedy mi zaczną takie wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNY KPL
    dLA MNIE NAJWIĘKSZĄ TRUDNOŚĆ SPRAWIA DOBRANIE KOLORÓW DO NANIZANIA

    OdpowiedzUsuń