środa, 22 marca 2017

Dywan ze sznurka

Coraz bardziej lubię eksperymenty z szydełkiem w dłoni :)
Tym razem wykonałam podwójną próbę swoich sił, a mianowicie nie dość ,że zakupiłam ogromniaste szydełko nr 12 to jeszcze do tego doszedł sznurek bawełniany 5 mm.
Dla mnie, która bardzo często miała w rękach w trakcie robienia druty nr 2, a nawet 1,5 tak grube szydełko było nie lada wyzwaniem.
Aby sobie trochę ułatwić pracę zrobiłam podłużny dywanik.
Wyszedł całkiem spory i w sumie nieźle ciężki dywan.
Jak na użycie tylko 700 m sznurka dywan ma wymiar 130 cm x 80 cm.





2 komentarze :

  1. Jaki to ścieg? Dziękuje za odpnwiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe półsłupki tylko,że nitka jest przeciągana przez tylną nitkę ,a nie przez cały półsłupek.Mam nadzieję,że dobrze wytłumaczyłam 😃

      Usuń