niedziela, 3 kwietnia 2016

Sweter trzy żywioły

Tym razem zrobiłam coś za pomocą drutów.
A skoro druty to znaczy się jakiś większy projekt.
Wydziergałam sweter raglanowy według własnego pomysłu.
Nazwałam go przekornie trzy żywioły gdyż do jego zrobienia użyłam włóczki bambusowej w kolorze ognia, wody i ziemi, a raczej trawy :)

Zostało mi jeszcze trochę tych włóczek.
Tak więc następnym razem będzie projekt szydełkowy , bo jak wiadomo dzięki szydełku można ciekawie wykorzystać wszelkie resztki włóczek.





3 komentarze :

  1. Świetny projekt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te Twoje żywioły :) wyglądają na poskromione ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały sweterek :-) Świetna mieszanka kolorów - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń