piątek, 9 stycznia 2015

Serca dwa :)

Na tym blogu jeszcze nie pokazywałam niczego co byłoby zrobione techniką koronki rumuńskiej zwanej też makramą szydełkową lub romanian point lace.
Myślę więc,że czas najwyższy tę zaległość uzupełnić zwłaszcza ,że znów nagromadziło mi się w głowie sporo pomysłów z wykorzystaniem  właśnie tej techniki :)
Niestety koronka rumuńska jest dość czasochłonna dlatego też często przegrywa u mnie z drutami gdyż jakakolwiek robótka na drutach wychodzi o wiele szybciej.
Tak czy inaczej skoro pomysły są i zastosowanie do gotowych wyrobów również, więc trzeba wykorzystać tę chwilę natchnienia skierowaną w tym kierunku :)
A z tego "natchnienia" na początek powstały dwa serca , które zostały wykorzystane do dekoracji z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka :)
Jako ,że serca musiały być zrobione dość duże aby były widoczne więc postanowiłam tym razem wykorzystać do tymczasowego przytwierdzania sznureczka makramowego  zwykłego jaśka.
Pomysł okazał się całkiem wygodny i skuteczny tak więc raczej na stałe zagości w moim sposobie tworzenia w tej technice.

A wyglądało to tak :




A tak wygląda efekt końcowy obu serc :)
















2 komentarze :

  1. NIeznana mi jes ta technika... serduszka sliczne :-)

    ...nie wiem, czy to tylko u nie blad, ale tylko 2 pierwsze zdjecia mi sie wgraly przy 3 probach zaladowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu u mnie zdjęcia pokazują się prawidłowo. A co do techniki to wiem ,że jest ona mało znana i mało popularna, ale może dzięki temu zawładnęła moim sercem :)

      Usuń